Catch Speedy NOW! Advanced Hosting Solution for Bloggers

Be the first to read my latest entries on the New WOBM Blog!!!

Tuesday, February 01, 2005
Crudul adevar...
Oricat m-as gandi nu pot sa gasesc ideea perfecta pentru un roman. Si chiar daca gasesc ceva care sa se lege, o poveste care sa-mi convina cat de cat, nu mai sunt in stare sa o pun pe hartie... S-a dus si asta! De ani de zile incerc sa scriu altfel, ca sa nu para totul pierdut... Teme pentru facultate, jurnalul, pana si blogul asta... O gramada de aberatii de cele mai multe ori care irosesc timpul meu si uneori si pe al altora. Uneori sunt si lucruri cu o oarecare valoare. Niciodata insa literara...

Totul a fost o incercare de a ramane conectata cu ceva din trecut. Cu timpul in care aveam ideile si initiativa, desi nu prea stiam exact cum sa scriu... Apoi am invatat sa scriu oarecum. Si nu am mai scris. Aveam eu altele pe cap. Evident mai putin importante...

Whatever! A ciocanit cineva la usa. Am raspuns. O cauta de fapt pe colega mea... Anyway, dupa ce am inchis usa, m-am uitat in oglinda. De-a dreptul uimitor! Acum, seara, obosita si complet nearanjata, cu machiajul oarecum sters, arat mai bine ca in tot restul zilei! Pretty unexpected.

Mi-a dat bip Cristi! Baiatul cu florile... A sunny shinny Sunday.... Conversatie inutila dar placuta la telefon. Ce intorsaturi ciudate! Mereu insa in contratimp. De ce oare barbatii pe care eu ii vreau la un moment dat ma vor abia dupa ce eu nu prea ii mai vreau pe ei? O sa incerc sa ma distrez oricum cu Cristi, atat cat o sa pot si cat o sa imi iasa. Dar nimic mai mult... O sa las la o parte the prude attitude si o sa ma distrez pentru un timp. Cu oricine o sa am eu chef la un moment dat... I kind of need to enjoy experimenting for a while...

Mario ma streseaza aiurea in ultimul timp... No, I don't wanna be ur friend and no, I don't regret we didn't make it as a couple. No regrets, they don't work, asta asa, ca sa-l plagiez pe un amic de-ai mei (ha, am zis-o corect desi suna ca naiba!), muzician de meserie....

Ei, desi stiu ca blogul, jurnalul si toate celelalte mazgaleli ale mele incearca sa reinvie in mine ceva mort de prea mult timp, o sa le folosesc in continuare... Macar asa, ca sa imi mai trec timpul. Intr-adevar, beats knitting by far!... But not other stuff... Like actually having a social life! I have to work on that too!

Mesaj pentru restul de idioti care se vor perinda prin viata mea si nu vor realiza ce li se intampla pentru simplul motiv ca nu ii intereseaza: I'm not going down on my knees begging you to adore me! Viorel m-a numit fiara fascista, zice ca sunt rea si alte chestii, si toate astea pentru ca i-am spus ca n-o sa stau sa-i gatesc sotului meu. Ca daca o sa avem timp impreuna nu inteleg de ce l-am petrece eu in bucatarie si el in alt colt al casei. Mai bine stau cu el decat sa il indop cu mancare. Exista restaurante, fast-fooduri, semipreparate, oua, mame... Evident, nu e de acord! Doar definitia sotiei perfecte e o masina de gatit care nu se baga in priza... Duh! Silly girl, don't u get it? You won't end up alone because the man for you was never born. You will end up alone because you don't (as in "I do not want" not as in "I do not know how to") cook! Go to a chefs school. Like now!
posted by Alina @ 10:44 PM  
1 Comments:
  • At 2/02/2005 1:12 AM, Blogger Tina said…

    I feel your pain :)
    In adevaratul spirit al feministelor, am jurat ca singurul loc din bucatarie cu care voi lua contact vreodata va fi masa. Si nu in scopul prepararii mincarii...
    Beats cooking by far :D

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Alina
Home: Bucharest, Bucharest, Romania
About Me: "This is my church. This is where I heal my hurts". It's also where I feel free and my preferred means of expression.
See my complete profile
ADS
On this blog, I accept sponsored reviews. Expect one such entry every now and then.I am picky about them, but you can contact me for the details.

Previous Post
My Reviews
Recent Readers
Blogroll and Other Links
Blogroll&Hall of Fame
Archives
People Coming and Going
Powered by

BLOGGER

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.