Catch Speedy NOW! Advanced Hosting Solution for Bloggers

Be the first to read my latest entries on the New WOBM Blog!!!

Wednesday, February 02, 2005
The perfect day
Primul comentariu la ce am scrijelit eu aici. Now that is worth mentioning! Sincer, nu credeam sa se intample asa de repede.

I actually feel great today! N-am mai avut o zi asa buna de foarte mult timp. Soare, foarte cald si in biroul meu, ceiut bun cu lamaie multa...Mmmm.... Banuies ca fac parte dintr-un club al unui numar foarte redus de persoane care se simt excelent la serviciu. Sunt norocoasa, intr-adevar. Vin aici cu zambetul pe buze. As fi ipocrita sa nu recunosc ca si la plecare arborez acelasi zambet... But I really enjoy the time in between!

Pasiunea mea noua (noua de cateva luni, vreo patru la numar) pentru marketing da roade, se pare. Azi am finalizat primul chestionar pentru o cercetare de piata! Si acum nu trebuie decat sa ii si fac pe oameni sa raspunda... Dar sa lasam asta! Prea multe lucruri despre serviciu or sa devina plictisitoare mai curand decat imi imaginez eu!

Cartarescu, De ce iubim femeile... Intr-adevar nu e la fel de buna ca Orbitor sau Nostalgia... Dar merita citita oricum! De fapt, as citi orice semnat de el si ma rog zi de zi, alaturi de prietena mea Oana, sa apara si ultima parte din Orbiotor candva. Now would be a perfect moment!

Ma intreb ce as putea sa fac sa ma simt mai des la fel de bine ca acum... Nu sunt o persoana trista de felul meu, dar nici nu sunt pe culmile fericirii constant. Zile ca cea de azi merita savurate. Looking forward to seeing a "repeat of history", ca sa folosesc si in blog o expresie din Pitch Black, asta ca sa nu raman cu impresia ca nu pot trage foloase din faptul ca stiu mai toate replicile...
posted by Alina @ 11:12 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

Name: Alina
Home: Bucharest, Bucharest, Romania
About Me: "This is my church. This is where I heal my hurts". It's also where I feel free and my preferred means of expression.
See my complete profile
ADS
On this blog, I accept sponsored reviews. Expect one such entry every now and then.I am picky about them, but you can contact me for the details.

Previous Post
My Reviews
Recent Readers
Blogroll and Other Links
Blogroll&Hall of Fame
Archives
People Coming and Going
Powered by

BLOGGER

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.